Jeszcze kilka lat temu byliśmy świadkami w naszym kraju takich sytuacji, że deweloperzy rozpoczynali nowa inwestycje budowlana w postaci budynku mieszkalnego wielorodzinnego, a jeszcze przed rozpoczęciem nawet pierwszych prac budowlanych ustawiała się kolejka osób, którzy zapisywały się na takie mieszkania i wpłacały nawet gotówkę, aby tylko stać się właścicielem mieszkania w danej okolicy. Mieszkań już wybudowanych i oczekujących na chętnych do ich kupna praktycznie nie błona rynku, a jeśli pojawiały się pojedyncze propozycje, to były to lokale o nieciekawej lokalizacji albo z jakąś dużą wadą, utrudniająca ich sprzedaż w normalnym trybie. Obecnie sytuacja jest zupełnie odmienna – to klient jest najdroższy, to deweloperzy kusza klientów różnego rodzaju promocjami, aby przyciągnąć ich do siebie, oferując do sprzedaży swoje lokale mieszkalne czy usługowe. Deweloperzy zachęcają klientów w bardzo różny sposób, czasem szalenie pomysłowy – od normalnej obniżki cenowej ceny ofertowej po takie ciekawe propozycje jak oferowanie dodatkowego darmowego miejsca parkingowego, wyposażenia danego lokalu w sprzęt RTV czy AGD, fundowanie całej rodzinie wyjazdu w atrakcyjne miejsce na kilka dni czy też ponoszenie opłat za dany lokal mieszkalny przez rok czy dwa od daty zakupu danego mieszkania – propozycje są coraz ciekawsze.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply